De dagen voor de Camino

3 december 2019 - Río Segundo, Costa Rica

De afgelopen dagen goed kunnen acclimatiseren. Zondag eerst in alle vroegte naar de markt om boodschappen te doen en te ontbijten. Daarna een trip naar de windmolens. Indrukwekkend op een hoogte van ruim 1700mtr. Lunch in een typisch Costaricaans restaurantje. Eind van de middag kwamen Alexandra, Wybrand en Sole om samen  een soort high tea te doen. Supergezellig. Samen de trail doorgesproken. Maandag gestart met zwemmen van 6 tot 7 uur. Heerlijk. De opkomende zon terwijl ik in het water lag. Verder een rustdag, heerlijk. Niet echt last van een jetlag maar wel een powernap gedaan na de lunch. In de middag vijgensnacks gemaakt voor het onderweg. Ik voel me enorm welkom.  Een rondje gelopen door de Condominio waar het huis van Jan Wybrand en Michelle staat. Tijdens de ondergaande zon Yoga met Alexandra, haar prachtige appartement gezien en samen met Luis heerlijk gegeten. Vandaag in de ochtend een free walking tour door San Jose met Jan Wybrand en Michelle. Steven de local, nam ons enthousiast mee en vertelde op verschillende spots over de historie, kunst en politiek (met een korreltje zout). Daarna in het National Theatre of Costa Rica een kop koffie gedronken en een heerlijk stukje appeltaart gegeten. Siësta in de middag en tassen ingepakt. Nog een korte nacht. Morgenochtend vertrekken we om 3.15 uur naar Wybrand en gaat het avontuur dat el camino de Costa Rica heet van start.

1. Hetty Van Riessen:
    3 december 2019
    Wat ziet het er mooi uit!!
    Ik wens je een goede start!!
    Kuss
  2. Gonda Klomp:
    4 december 2019
    Bekende plekjes. Ga vooral genieten van de tocht. Ik ben trots op je. Succes en heel veel plezier. 🚶‍♀️🥾😘💋
  3. Madelon:
    5 december 2019
    Ziet er gaaf uit Jos, have fun!!
  4. Belinda en Peter:
    6 december 2019
    Lieve Jose, SUPER!!!!!! Wat een gave foto’s al zeg. Ik zou zeggen “enjoy” maar ik heb het gevoel dat dat wel snor zit 😉
    Dikke knuffels van ons, P en B 😘😘