Dag 3-4

8 december 2019 - San José, Costa Rica

Wat een bijzondere dagen. 2 dagen in de Bush. De eerste dag heel veel regen en modder. Zware paden. De rivier oversteken te voet, maar ook in een bakkie. De hele dag natte voeten. Gelukkig houden ze het goed. Geslapen in een luxe ranch. Konden zelfs de was in een wasmachine en droger doen. Geslapen in een trekkershut met Wybrand en Alexandra. In de nacht wakker gehouden door het hondje dat Alexandra nootjes had gegeven. Wilde heel graag bij ons slapen. Na het ontbijt weer op pad met een gids. We verlaten de andere kant van het dorp en lopen zo de Bush in. Volgen de rivier Pascua.
Geovanni moest de weg met een manchette vrijmaken. Over rotsen lopen door water en opnieuw in een bakkie de rivier oversteken. Zelf te paard door de rivier.  Een heerlijke lunch gebracht door de bewoners van het dorp waar we naartoe gaan. Na een enorme tocht, waarbij de laatste 3 km omhoog, bij het dorp nagekomen. Heerlijk douchen, fantastisch gegeten en lekker vroeg naar bed.en eten om 18.30. We slapen in een huis bij locals in het dorp.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tonny:
    8 december 2019
    Het ziet er geweldig uit! Mooie natuur en jullie die het samen goed kunnen vinden! Leuke verhalen en foto’s 🥰 liefs 😘
  2. Hetty Van Riessen:
    8 december 2019
    Wat een mega stoere trip..te voet..in een bakkie en te paard!!! Mega!!
    Trots op je!!xxx
  3. Tamara:
    11 december 2019
    Wat is t daar prachtig 😍
    Gave foto’s ook!!
  4. José van den Beld:
    11 december 2019
    Lieve José wat ziet het er daar prachtig uit. Wat een mooie reis! Hoop dat je ontzettend aan het genieten bent. En je misselijkheid helemaal over is. 😘